Friday, August 12, 2011

Hari ke-7 di Putrajaya.


Assalamualaikum dan selamat sejahtera hendaknya..

Hari ini,entah apalah malangnya,saya dan anak-anak tidak sedar untuk bangun sahur...bila jam menunjukkan 7 lebih pagi..kami jadi kalut seketika..Alya enggan ke sekolah dalam keadaan yang lambat kerana bimbang dimarahi guru..Maafkan mama sayang...mujurlah mama sendiri masih bercuti dari solat dan puasa..kuranglah sikit tekanan yang dirasa...tak sanggup rasanya menambah dosa di bulan yang mulia ini.
Rasanya kepenatan memandu kerana sesat petang semalam semasa pergi ke bazaar ramadhan yang terbesar di precint 2, menjadi punca tidur dengan lenanya...Semoga tidak berulang lagi..apa pun anakanda Alya dan Asma tetap meneruskan puasa mereka walaupun tidak bersahur..tahniah sayang..



Hari ini, saya dan anak-anak pergi ke Pullman Lakeside Hotel di Putrajaya ini untuk melihat sendiri service apartmen yang hubby tempah untuk kami untuk 6 bulan ini...memandangkan hari ahad ni kami kena keluar dari transit kuarters ini..kami cuma dibenarkan duduk di sini untuk seminggu sahaja..adakalanya, saya rasa hidup macam pengembara , sentiasa berpindah randah..saat-saat begini saya sering merindui rumah di Miri.Apa pun saya amat berterima kasih pada hubby tercinta yang menyediakan segalanya untuk kami walaupun dirinya jauh dari kami..
Dan sebagai tanda penghargaan dari pihak Pullman Hotel kerana kami bakal menjadi 6 bulan guest,jadi petang ini kami dijemput untuk berbuka puasa Ramadhan Buffet di situ. Alhamdulillah...



- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments: