Thursday, July 14, 2011

Pindah....

Assalamualaikum,

Menerima surat perpindahan....diminta melapor diri ke Jabatan kesihatan WP Kuala Lumpur pada 18 hb Julai...maknanya dalam tempoh beberapa hari saja lagi...kelu tak terkata...Tak menyangka secepat ini kerana saya meminta dipindahkan pada hujung tahun..
kelmarin,saya cuba menghubungi pihak di sana meminta jawapan penempatan sebenar namun tiada seorang pun yang sudi membantu..dengan cara menjawab yang agak kasar, saya terfikir beginikah amalan masyarakat penyayang...Karenah birokrasi amat memedihkan hati. Hanya bersabar sahaja yang mampu saya lakukan.
Anak-anak mula bersedih walaupun saya masih belum memutuskan hendak terima atau tidak perpindahan itu ...ini kerana jika tempat yang diberi tidak seperti yang saya pohon sebelum ini,bermakna saya terpaksa menolak perpindahan tersebut.
Ya Allah, permudahkanlah segala urusan hambaMu ini..
Amin.



- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment