Saturday, May 7, 2011

Hadiah Buku



Salam mesra dan selamat pagi...

Dua hari yang lepas saya menerima hadiah buku dari seorang sahabat yang jauh.Gembiranya bila menerima hadiah buku ini, bukan setakat menambah koleksi tetapi turut menambah ilmu pengetahuan saya.
Buku Fanzuru,langit ilahi 3 ini adalah buku motivasi ketiga dari karya Hilal Asyraf yang saya ada. Sebelum ini saya sudah pun memiliki Langit Ilahi 1 dan Langit Ilahi 2.Saya amat menggemari tulisan Hilal asyraf ini kerana cara pengolahan ayat, gaya bahasa yang bersahaja dan bagi saya amat sesuai dibaca oleh setiap lapisan masyarakat tidak mengira tua atau muda.
Terima kasih yang tak terhingga buat sahabat saya itu di atas hadiah yang cukup bermakna ini.
Semoga ia akan membantu dalam....kembara hati menuju Ilahi.

No comments:

Post a Comment