Friday, December 31, 2010

Hari Terakhir Dalam Tahun 2010


Assalamualaikum,

Gambar buku di atas adalah koleksi buku yang saya baca sepanjang tahun ini.Alhamdulillah, saya berjaya menghabiskannya sebelum 2010 berakhir.Dalam kesibukan dengan tugasan di tempat kerja dan tanggungjawab seorang ibu,saya cuba mencari peluang untuk membaca buku-buku ini.Biasanya saya suka mengamalkan membaca buku sebelum tidur walaupun kemudian saya akan terlelap bersama buku.Sewaktu mengambil anak-anak dari sekolah, saya memanfaatkan masa menunggu mereka keluar dari kelas dengan membaca buku dalam kereta.Begitu juga masa travelling,saya gemar membawa buku bersama.Boleh membaca di airport dan dalam kapal terbang.

Petang ini saya dan suami membawa anak-anak ke pantai...Alya, Asma dan Akmal suka sangat bila dapat bermain air...lihatlah telatah mereka...


Dikejar ombak...

Alya dan Asma membina sand castle tapi tak sempat siap...sibuk nak main air.

beraninya orang kecik ni...

Run Akmal run...


Tak nak balik...sanggup baring..penat ayahanda kena pujuk mereka..

Mereka kesayanganku...malam melabuhkan tirainya yang terakhir dalam tahun 2010.
Selamat tinggal 2010...dan selamat datang 2011.

2 comments:

  1. gambar akmal berekot ya kacak!!!!wooo akmal makin besar bah!!!akmal...!!!!!!!!!!!!!!g kuching jom

    ReplyDelete
  2. Insya Allah, ada peluang memang akan ke kuching juak pas tuk kelak..
    Gambar berekot ya snep terlanjur antu kali hehe..

    ReplyDelete