Sunday, November 14, 2010

Lukisan Mereka

Assalamualaikum,

Selamat berehat di hujung minggu. Hari yang amat di tunggu-tunggu oleh mereka yang berkerja.Inilah masanya untuk bersama keluarga dan meluangkan masa bersama anak-anak.
Bagi saya pulak, hari ini hari yang paling gembira sebab hubby tercinta pulang for off day dan sempat bersama saya esok hari menyaksikan puteri kami menerima anugerah akademik dalam Majlis Anugerah Kecemerlangan SK Agama.Tahun lalu saya sendirian dan berkongsi cerita dengannya melalui phone sahaja.Tengahari hari ni, Alya dan Asma ada raptai untuk majlis esok jadi . Sebaik hantar mereka di Dewan Suarah, saya pulak terus ke airport menjemput hubby tersayang. Semoga dipermudahkan semua urusan hari ini.








Lukisan mereka iaitu kad hari jadi saya turut menghiasi dinding bilik di tempat kerja saya.

Alya dan Asma gemar melukis dan mewarna dan boleh katakan dalam setahun saya mesti menyediakan peralatan melukis dan membeli pensel warna mereka sebanyak 3-4 kali dakam setahun. Biasalah kanak-kanak pada usia ini masih belum faham menjaga barangan mereka. Kalau tak hilang,mereka akan sibuk sharpen pensel warna sampai pendek.Emmm anakku.....
Lukisan mereka adalah keceriaan mereka...apa yang mereka rasa dan mereka zahirkan dalam lukisan itu.Mereka amat menghargai lukisan ini.Biasanya dinding peti sejuk lah tempat mereka melekat lukisan itu.

No comments:

Post a Comment