Monday, September 13, 2010

Suasana Berhari Raya Di Kampung.

Keluarga bahagia kakak sulung saya.

Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

Adik perempuan saya bersama suami dan anak mereka Infazah.

Adik bungsu di samping isteri tercinta

Ini saja yang dapat berkumpul tahun ini, suami saya dan abang saya sekeluarga tidak sempat balik beraya bersama kami.



Tahun ni anak-anak dapat cium tangan mama saja.





Dah penat semalaman menyediakan juadah...pagi ni dapat merasakan hasilnya.masing-masing dengan menu tersendiri. Dalam kekalutan kerana anak bungsu saya demam, sempat juga saya menyediakan Nasi dagang dan gulai ikan tongkol.

Putera-puteri mama. Akmal masih demam...muka masih tak ceria.

Menziarahi rumah satu-satunya ibu saudara saya yang masih hidup.Udak panggilan kami kepadanya.

Puteri mama bersama nek udak....semoga udak diberikan kesihatan yang baik selalu.

PHOTO PARA TAMU YANG HADIR MENZIARAHI KAMI SEKELUARGA.







No comments:

Post a Comment