Sunday, August 1, 2010

Kami Juara.....


Sorakkan mereka menguatkan semangat mama.Berbaloi temankan mama berlatih sambil mereka sendiri membuat homework kat bowling center.

1 ogos 2010,Pertandingan bowling anjuran Jabatan kesihatan Bahagian Miri telah diadakan di Megalane Starbowl Miri.Saya dan beberapa orang rakan sekerja menubuhkan kumpulan yang di beri nama kumpulan La Tahzan...Satu kumpulan terdiri dari 4 pemain.

Mereka sentiasa ada di sisi menemani saya ketika latihan.


Gaya salah seorang rakan sekumpulan.


Fokus...mesti boleh !!


Kami La Tahzan bergelar juara .

Dan hari ini kumpulan La Tahzan telah bergelar Juara...Dan yang paling menariknya kumpulan La tahzan turut memenangi 2 kategori, johan perseorangan wanita (saya sendiri...hehe) dan naib johan perseorangan lelaki .Alhamdulillah.Tak sia-sia saya berusaha berlatih dalam minggu ni...siapa berusaha pasti berjaya.Ternyata dengan berpakaian lengkap menutup aurat, wanita Islam turut boleh bersukan.Dan menjadi muslimah bowling tidak menghalang saya bergelar juara.Thank You Allah..

No comments:

Post a Comment