Thursday, July 8, 2010

Debaran Kian Terasa.....


Debaran kian terasa untuk mengetahui pasukan manakah yang akan bergelar juara dunia...Sana sini orang bercerita pasal bola...masing-masing dengan pasukan pilihan...Di tempat kerja, bicara pagi yang pertama dengan teman sekerja sudah pastinya tentang bola termasuk juga saya...masing-masing ingin jadi pengulas sukan..tapi kebaikannya dengan ini dapat mengeratkan hubungan dan kemesraan dengan teman-teman sekerja...bertuah kan bila kita meminati perkara yang sama..Sekarang ni bola sepak bukan lagi permainan yang digilai oleh kaum adam sahaja,malahan kaum hawa turut tidak ketinggalan.


Awal pagi tadi perlawanan separuh akhir diantara pasukan German dan Sepanyol yang amat di nanti-nanti..saya sendiri dikejutkan oleh seorang teman yang kaki bola dengan misscalled...lawak juga saya rasa.Apa pun terima kasih kerana membangunkan saya...Dan akhirnya pasukan pilihan saya Sepanyol mara ke perlawanan akhir.Sepanjang hari saya tersenyum.Betapa hebat penangan bola..hehehe..


Pasukan Sepanyol berjaya melangkah masuk ke perlawanan akhir Fifa World Cup 2010.

1 comment:

  1. Begitulah aura sebiji bola yang bernama Jabulani.

    ReplyDelete